Wyraźny szyld, logiczna aranżacja sklepu i prawidłowa ekspozycja asortymentu to najważniejsze czynniki poprawiające funkcjonalność placówki i czyniące ją bardziej przyjazną dla klientów. Miesięcznik „Handel” i wydawnictwo VFP Communications już po raz drugi umożliwia swoim czytelnikom metamorfozę swojego sklepu.
Po sukcesie pierwszej edycji, Program „Wyposaż Mój Sklep” cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Do redakcji spływają zgłoszenia z całej Polski. Detaliści chcą gruntownie zmienić swój sklep, pod czujnym okiem najlepszych ekspertów z branży. Duże zainteresowanie programem świadczy o tym, że detaliści widzą potrzebę inwestycji w funkcjonalność i nowoczesność placówki. Aż 381 właścicieli, którzy zgłosili się do programu podczas trwania pierwszej edycji argumentowało, że marzą o nowoczesnym, przyjaznym dla klienta sklepie, który będzie mógł skutecznie konkurować z dyskontami. Ci, którym nie udało się wygrać, mogą wziąć udział w tegorocznej, drugiej edycji. Spośród zgłoszeń konkursowych zawierających dobrze uargumentowaną potrzebę zmian w placówce, jury złożone z ekspertów branży handlowej i wyposażenia sklepów (partner główny Makro Cash & Carry), oraz redakcji „Handlu” i przedstawicieli wydawnictwa wybierze kolejnego zwycięzcę. Patronami drugiej edycji Programu są: Makro Cash & Carry, Koncept L, Motorola, NCR oraz Fiat.
Pani Agnieszka Saleniuk z Żagania, która wygrała pierwszą edycję programu „Wyposaż Mój Sklep”, przekonała się jak ważny jest nowoczesny wygląd i funkcjonalność sklepu.
Od sklepu przeciętnego do sklepu „idealnego”
Delikatesy z Żagania – zwycięzca I edycji programu „Wyposaż mój sklep” potrzebowały gruntownego remontu, nowego wyposażenia, jak również wdrożenia nowych zasad funkcjonowania. Eksperci konkursu zarekomendowali właścicielce wprowadzenia w delikatesach samoobsługi. W poprzednim układzie sklepu, towary układane były na półkach bez konkretnego planu, co potęgowało wrażenie chaosu. Wprowadzono podział asortymentu na grupy towarowe, a w każdej z nich także na marki. Wdrożono też komputerowy system kasowy, który umożliwił pracownikom sklepu szybki dostęp do informacji dotyczących obecności towarów w sklepie. Eksperci programu „Wyposaż mój sklep” zmienili również zewnętrzny wygląd placówki. Delikatesy zyskały wyraźniejszy szyld, a szyby ozdobiły estetyczne folie.
Program „Wyposaż mój sklep” pokazał, że właściciele są świadomi słabych stron swoich sklepów. Brakuje im jednak pełnej fachowej wiedzy z różnych dziedzin, niezbędnej przy modernizacji placówki handlowej – podsumowuje Barbara Mikusińska-Ozdobińska, redaktor naczelna pisma „Handel”. Zapraszamy wszystkich właścicieli sklepów spożywczych o powierzchni do 300 metrów kwadratowych do wzięcia udziału w kolejnej edycji programu – dodaje.
Druga edycja programu „Wyposaż mój sklep” ruszyła w lutym br. Zgłoszenia będą przyjmowane do 31 października 2011 r. Bezpośredni kontakt w sprawie konkursu z redakcją „Handlu”: Joanna Hamdan, tel.: (22) 514 65 18, e-mail: [email protected].
Konkurs organizowany jest przez wydawnictwo VFP Communications, wydawcę miesięcznika „Handel” i kierowany jest do właścicieli niezależnych sklepów ogólnospożywczych.
Więcej szczegółów dotyczących konkursu znajduje się na stronie: www.handel.media.com.pl oraz w miesięczniku „Handel”.
Patronat nad konkursem objął serwis Naszemiasto.pl
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?